جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انباری حاوی محموله‌ای از انواع لوازم الکتریکی خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.

کشف محموله میلیاردی لوازم الکتریکی قاچاق در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود از دپوی محموله‌ای از انواع لوازم الکتریکی خارجی قاچاق در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و انجام هماهنگی‌های قضائی با حضور متصدی از انبار مذکور بازدید کرده که در نتیجه محموله‌ای از انواع لوازم الکتریکی شامل لامپ، محافظ ایمنی، پروژکتور و پنل که همگی فاقد اسناد و مدارک گمرکی بودند، کشف شد.

هاشمی‌فر ارزش اقلام مکشوفه در این انبار را بنا بر  اعلام کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به عدم ثبت انبار در سامانه جامع انبارها به استناد ماده قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تمامی کالاها توقیف و به سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان تحویل، متهم دستگیر و پرونده برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.