رییس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه در محدوده استان البرز خبر داد.

اجرای محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ  پیمان کرمی  اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ از ابتدای کرج و آزادراه تهران – شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از سه ساعت بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی گفت: با توجه به پایان تعطیلات چند روزه و بار برگشت سفر ، انتظار می رود مسافران زمان برگشت سفر خود را مدیریت کرده به آخرین ساعات روز موکول نکنند.

وی بیان کرد: موکول کردن زمان سفر به ساعات پایانی روز با ترافیک سنگین در جاده های استان البرز و ایجاد مشکلات فراوان برای مسافران همراه خواهد شد.

رییس پلیس راه البرز گفت: رانندگان از هرگونه عجله و شتاب موقع رانندگی پرهیز کنند که سبب حوادث احتمالی بویژه در جاده کرج -چالوس نشود .

وی گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو ها، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.
کرمی یادآور شد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.