معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: گسترش الگوی مجتمع های «شوق زندگی» در سراسر کشور نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و از توسعه این مجموعه‌ها حمایت می‌شود.

معاون قوه قضائیه: مجتمع‌های «شوق زندگی» باید گسترش یابد

به گزارش قدس خراسان، به نقل از دادگستری خراسان رضوی، اصغر جهانگیر روز سه شنبه در جریان بازدید از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه پنج مشهد "ویژه امور اطفال، نوجوانان، محجورین و آسیب دیدگان اجتماعی" به نام مجموعه « شوق زندگی» اظهار کرد: نقش نهادهای مردمی و دستگاه‌های اداری و قضایی که برای بهبود زندگی مردم تلاش می‌کنند قابل توجه است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اضافه کرد: امروز آسیب‌های اجتماعی بسیار پیچیده شده است، خرده فرهنگ‌ها بر هم اثر دارند، آسیب ها در حوزه‌های مختلف جا به جا می‌شوند، یک آسیب اقتصادی، تبدیل به یک آسیب اجتماعی و سپس امنیتی می‌شود بنا بر این پیشگیری مهم است و باعث می‌شود این زنجیره قطع شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: اگر کودک به مدت طولانی در شرایط آسیب باشد دیگر نمی‌شود او را از این شرایط خارج کرد لذا حتی یک لحظه هم مهم است که یک کودک از شرایط آسیب خارج شود، بنابراین کاری که در این مجتمع برای کودکان در حال انجام است قابل قیمت گذاری نیست.

جهانگیر با اشاره به درهم تنیدگی امور عبادی، اجتماعی و الگوی مسجد در زمان پیامبر (ص) افزود: فعالیت‌های اجتماعی جهادی موثر بر مسایل عبادی و موجب کاهش آسیب‌های ناشی از سایر حوزه‌هاست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.