آیین افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان چندمنظوره رویان در مدرسه فرزانگان ۱ آموزش و پرورش ناحیه یک با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد برگزار شد. 

ساختمان چند منظوره رویان در مشهد افتتاح شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی فرمانداری مشهد، محسن داوری، فرماندار مشهد در این مراسم با تقدیر از همه خیران و مدیرانی که برای تحقق هر سه شنبه افتتاح مدرسه همراهی کرده اند، اظهار کرد: در شهرستان مشهد با مشکل جدی کمبود فضای اموزشی مواجه هستیم که با دغدغه مندی مدیران در حال رفع شدن است.  

فرماندار مشهد با اشاره به این افتتاح در مرکز فرزانگان و تاکید بر توجه به حوزه نخبگان و تاثیری که در آینده کشور دارد، گفت: افتتاح چنین فضاهای آموزشی چند منظوره می‌تواند علاوه بر کلاس درس یک مرکز تقویتی و علمی نیز برای دانش آموزان باشد.   

وی در ادامه به موضوع مهم علم آموزی با اتکا به علمی که تولید کننده علم مضاعف باشد پرداخت و افزود: باید دانش آموزان به این مساله توجه ویژه داشته باشند که گرفتار کپی برداری و یادگیری صرف از فضای مجازی نباشند.  

داوری با تاکید بر مساله تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش حرکت همسان و همگام در این دو مساله را مهم برشمرد و بیان کرد: باید مراقبت کنیم که از این موضوع غفلت صورت نگیرد. که تعلیم و تربیت لازمه حرکتی دقیق به سمت مدارسی قوی است که خود زمینه ساز داشتن ایرانی قوی خواهد بود.  

فرماندار مشهد در ادامه سخنان خود به نقش مهم فرهنگیان و معلمان پرداخت و تاکید کرد: باید بیش از همیشه به فرهنگیان بها بدهیم و این مساله را دقت کنیم که مساله آموزش و پرورش و نقش موثر فرهنگیان در این زمینه در اذهان عمومی نیز نهادینه شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.