۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 965592

برای ایجاد یک غرفه نمایشگاهی تاثیرگذار، از طیف متنوعی از سازه ها برای جذب مخاطب می توان استفاده کرد که هر یک از جنبه عملکردی و زیبایی شناختی هدف منحصر به فردی را دنبال می کند.

طراحی و ساخت انواع سازه های نمایشگاهی حرفه ای

فروشگاه یووی پرینت بستری فراهم نموده تا غرفه داران و صاحبین کسب و کار بتوانند سازه های نمایشگاهی را با قیمت مناسب و با اطمینان از بالاترین کیفیت به صورت تکی و عمده در کوتاه ترین زمان تهیه نمایند.

استند X

استند بنر یک سازه تبلیغاتی است که از یک پایه و یک بنر تشکیل شده است. بنر معمولاً از جنس بنر یا وینیل ساخته می شود و روی پایه نصب می شود. استند بنر برای تبلیغات در مکان های مختلف، مانند نمایشگاه ها، فروشگاه ها، رستوران ها و خیابان ها استفاده می شود. در سایت یووی پرینت می‌توانید استندهای X را با ابعاد مختلف مشاهده کنید و سفارش دهید.سفارش چاپ استند بنر X از یووی پرینت

میز کانتر نمایشگاهی

میز کانتر که به آن پیشخوان هم می‌گویند سازه‌ای است که صاحبان کسب و کار و غرفه داران از آن جهت ارائه‌ی اطلاعات کالا یا خدمات خود در نمایشگاه‌ها استفاده می‌کنند. این میزها دارای سطحی مسطح و قابل تنظیم هستند و می‌توانید موارد مختلف از جمله محصولات، هدایای تبلیغاتی، کاتالوگ‌ها و ... را روی آن قرار دهید.

پاپ آپ نمایشگاهی

پاپ آپ نمایشگاهی یک سازه تبلیغاتی است که برای نمایش محصولات، خدمات یا اطلاعات در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری استفاده می‌شود. پاپ آپ نمایشگاهی معمولاً از جنس پلاستیک، آلومینیوم یا فلز ساخته می‌شود و دارای یک سطح چاپی است که تصاویر، متن یا اطلاعات مورد نظر را نمایش می‌دهد. سفارش پاپ آپ نمایشگاهی با قیمت عالی به صورت عمده و خرده در یووی پرینت امکان پذیر است.

استند رول آپ (roll up stand)

استند رول آپ ویژگی هایی دارد که آن را به یکی از محبوب ترین استندهای تبلیغاتی تبدیل کرده است. وزن کم، قابل حمل بودن، مونتاژ و نصب آسان از جمله مزایای این استند است. اگر رول آپ نمایشگاهی خوب طراحی شود می تواند توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه را به خود جلب کند. البته به جز نمایشگاه در مکان های دیگری از جمله آموزشگاه ها، کنفرانس ها، فروشگاه ها و رویدادهای خاص هم کاربرد دارد. مجموعه یووی پرینت رول آپ های نمایشگاهی را در اندازه های مختلف، با قیمتی رقابتی و کیفیتی عالی به صورت تک و عمده به فروش می رساند.

طراحی و ساخت انواع سازه های نمایشگاهی حرفه ای

جمع بندی

برای معرفی محصول خود در غرفه‌های نمایشگاه یا سایر مکان‌ها می‌توانید از سازه های نمایشگاهی یا همان استندهای تبلیغاتی استفاده کنید. این سازه‌ها ظاهر زیبا و قابلیت نصب آسانی دارند. از دیگر ویژگی‌های استند باید به جابه‌جایی آسان و طول عمر بالا درصورت استفاده از متریال مرغوب در ساخت آنها اشاره کرد. برای سفارش این تجهیزات می‌توانید از کارشناسان یووی پرینت کمک بگیرید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.