باشگاه ناپولی با دومین سرمربی‌اش در فصل جاری هم قطع همکاری و یک ایتالیایی دیگر را جانشین او کرد.

ناپولی ماتزاری را اخراج کرد/ کالتزونا؛ سومین سرمربی فصل قهرمان بحران‌زده

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اتلتیک، همانگونه که پیش از این در رسانه‌های ایتالیایی اعلام شده بود، باشگاه ناپولی سرمربی این تیم، والتر ماتزاری را که تنها چهار ماه پیش سکان هدایت ناپلی‌ها را از رودی گارسیا تحویل گرفته بود، اخراج و فرانچسکو کالتزونا را جانشین او کرد.

ماتزاری که عملکرد دفاعی فاجعه‌آمیز تیمش دلیل اصلی برکناری اوست، در حالی اخراج شد که قرار بود تنها تا پایان فصل هدایت قهرمان فصل گذشته سری A‌ را برعهده داشته باشد، اما نتایج ضعیف شاگردان او پس از تنها ۱۷ بازی کاسه صبر رئیس باشگاه، آئورلیو دلورنتیس را لبریز کرد. ناپولی در آخرین بازی‌اش با هدایت ماتزاری در خانه مقابل جنوا به تساوی یک - یک رضایت داد و با این نتیجه به رده نهم جدول سقوط و فاصله‌اش با اینتر صدرنشین به ۲۷ امتیاز افزایش پیدا کرد. همین مسئله باعث شد که ماتزاری و شاگردانش هنگام خروج از زمین بازی هو شوند.

ناپولی با استخدام کالتزونا سومین تغییر در کادر فنی‌اش طی کمتر از هشت ماه را تجربه کرد، هرچند این انتصاب هم با حرف و حدیث‌هایی همراه شده است، چرا که کالتزونا در حالی هدایت ناپلی‌ها را برعهده گرفته که قصد دارد همزمان به مسئولیت قبلی‌اش به‌عنوان سرمربی تیم ملی اسلواکی ادامه دهد. او تا پایان یورو ۲۰۲۴ با فدراسیون فوتبال اسلواکی قرارداد دارد.

استخدام کالتزونا در شرایطی صورت گرفته است که بازی بعدی ناپولی، چهارشنبه شب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلوناست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.