رئیس جریان آزاد ملی لبنان امروز (سه شنبه) تأکید کرد که از حق فلسطینی ها برای برپایی کشور مستقل خود و همچنین مقاومت لبنانی ها در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی حمایت می کنیم.

رئیس جریان آزاد ملی لبنان: از حق فلسطینی ها در تشکیل کشور مستقل حمایت می کنیم

به گزارش قدس آنلاین، «جبران باسیل» گفت: از همه لبنانی ها به ویژه مقاومت برای دفاع از کشور در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی حمایت می کنیم.

باسیل افزود که نگرانی ها درباره احتمال حمله رژیم صهیونیستی به لبنان پس از غزه را کاملا درک و از پاسخ حزب الله به تجاوزات رژیم صهیونیستی قدردانی می کنیم.

رئیس جریان آزاد ملی لبنان تصریح کرد: از مواضع شجاعانه و حکیمانه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله که بیانگر تأکید وی بر منافع لبنان است، تشکر می کنیم.

باسیل همچنین گفت: موضع ما کاملا مشخص است و همگان می دانند که ما پشیتبان لبنان هستیم و از مسوول و مانع دانستن این کشور در مسیر آزادی فلسطین حمایت نمی کنیم.

رئیس جریان آزاد ملی لبنان خاطرنشان کرد: ما به واحد بودن صحنه رویارویی به طور ویژه مرتبط دانستن جنگ در جنوب لبنان به متوقف شدن جنگ در غزه اعتقادی نداریم.

جبران باسیل همچنین گفت: با توجه به منطق تجاوز ویرانگری که رژیم صهیونیستی به جای منطق اعطای حقوق در پیش گرفته است، هیچ گونه سازشی ممکن نخواهد بود.

رئیس جریان آزاد ملی لبنان خاطرنشان کرد: سخنان اخیر سید حسن نصرالله را مثبت ارزیابی و تأیید می کنیم که ایشان برای تبدیل دستاوردها در خارج از لبنان به امتیازاتی در داخل کشور تلاش نمی کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.