معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه کسانی که مردم را از حضور پای صندوق رای مایوس می‌کنند دانسته یا نادانسته به کشور ضربه می‌زنند، گفت: شرکت در انتخابات مایه استحکام پایه‌های پیشرفت و امنیت کشور است.

معاون حقوقی رئیس جمهور: شرکت در انتخابات مایه استحکام پایه‌های پیشرفت و امنیت کشور است

به گزارش قدس آنلاین، محمد دهقان روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: بخش مهمی از مردم و افرادی که فرصت و امکان شرکت در انتخابات دارند با همه همت خود حضور پیدا خواهند کرد و می‌دانند که شرکت در انتخابات شرکت در سرنوشت خودشان است.

وی افزود: شرکت در انتخابات صرفا انتخاب افراد نیست بلکه مایه استحکام پایه‌های پیشرفت و امنیت کشور است.

معاون حقوقی رئیس جمهور بیان کرد: دشمنان ما دشمن انتخابات و دوستان ما دوستان انتخابات هستند، کسانی که دل در گرو کشور و پیشرفت کشور دارند انتخابات را مایه و بستری برای پیشرفت کشور می‌دانند و در آن مشارکت می‌کنند.

دهقانی عنوان کرد: کسانی که مردم را از انتخابات مایوس و تلاش می‌کنند مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند، به کشور خدمت نمی‌کنند بلکه دانسته یا نادانسته به آن ضربه می‌زنند و دشمنان را خوشحال می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد، ملت ایران همانند همیشه حماسه جدیدی خلق کنند و با توجه به موضوعاتی که در منطقه و دشمنی‌هایی که نسبت به جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران وجود دارد این انتخابات، انتخابات بسیار پرشوری باشد و موجب استحکام پایه‌های بیشتر نظام اسلامی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.