سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: بنرهای تبلیغاتی کاندیداها فقط در داربست‌های تعیین شده نصب شوند.

توصیه های فرماندار بندرعباس به کاندیداهای
 انتخابات

به گزارش قدس آنلاین، حبیب بهادری، امروز (دوم اسفندماه) با اشاره به آغاز فرایند انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوم تا نهم اسفندماه، اظهار کرد: اسامی نهایی داوطلبین نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی اعلام خواهد شد و فرایند اولیه نیز برگزاری شده است.

وی با بیان این نکته که داوطلبین در فرایند انتخابات به موارد قانونی توجه ویژه‌ای داشته باشند، عنوان کرد: کاندیداهای انتخابات در تبلیغات به چارچوب‌های قانونی توجه کنند و از بیان اتهام، تهمت و تخریب اجتناب کنند.

سرپرست فرمانداری بندرعباس با اشاره به محدودیت‌های قانونی تبلیغات بصری، خاطرنشان کرد: برای نصب بنر، مکان‌هایی در سطح شهر در نظر گرفته شده و نصب داربست جز در محل‌های تعیین شده ممنوع است.

بهادری، با اشاره به نظارت دقیق بر رعایت قانون، گفت: برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری یکی از اهداف اصلی است که باید تمام داوطلبان عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

سرپرست فرمانداری بندرعباس، با ذکر این نکته که برگزاری هرگونه همایش و تجمعات انتخاباتی نیازمند اخذ مجوز از فرمانداری‌ها است، گفت: در سطح بخش‌ نیز بخشداری‌ها این مجوز را صادر می‌کنند. در صورت عدم رعایت این مفاد تخلف محسوب می‌شود و برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.