وزیر امور خارجه در دیدار سرکنسول کشورمان در کازان روسیه بر تداوم و تقویت ارتباط مستمر با دانشجویان و ایرانیان مقیم و بهره گیری از دیپلماسی عمومی فعال در راستای معرفی ظرفیت های کشورمان تاکید کرد.

امیرعبداللهیان بر تقویت ارتباط با دانشجویان و ایرانیان مقیم جمهوری تاتارستان تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین، داوود میرزاخانی سرکنسول کشورمان در کازان روسیه ظهر امروز شنبه با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت روابط دوجانبه جمهوری اسلامی ایران با جمهوری تاتارستان و سایر جمهوری ها و مناطق سیزده گانه حوزه ولگا ارائه کرد.

همچنین توافقات صورت گرفته در جریان سفر اخیر رستم مینیخانف رئیس جمهوری تاتارستان به تهران و اصفهان در راستای توسعه همکاری های استانی مورد توجه و اهتمام قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان بر ضرورت تداوم پیگیری اجرای توافقات صورت گرفته در جریان سفر و دیدارهای رئیس جمهور تاتارستان با مقامات عالیرتبه کشورمان برای ارتقای سطح همکاری‌ در عرصه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، علمی، فعالیت‌های دانش‌بنیان و گردشگری و لزوم ملموس کردن نتایج همکاری های فیمابین تاکید کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار تداوم و تقویت ارتباط مستمر با دانشجویان و ایرانیان مقیم و تسهیل همکاری های بخش خصوصی و همچنین بهره گیری از دیپلماسی عمومی فعال در راستای معرفی ظرفیت های کشورمان را مورد تاکید قرار داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.