رییس هیات اجرایی حوزه انتخابیه شرق هرمزگان با اشاره به آمادگی کامل عوامل اجرایی این حوزه برای برگزاری انتخابات، گفت: یازدهم اسفندماه در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان ۵۴۳ شعبه، آماده جمع‌آوری آرای مردم هستند.

۵۴۳ شعبه اخذ رای برای شرق هرمزگان تعیین شد

به گزارش قدس آنلاین، مجید سلحشور روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها، ضمن آمادگی حوزه انتخابیه شرق هرمزگان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم، افزود: از این تعداد ۲۶۲ شعبه ثابت و ۲۸۱ شعبه سیار است.

وی با اشاره به اینکه پنج شهرستان در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان هستند، بیان کرد: در شهرستان میناب ۲۴۵ شعبه، رودان ۱۱۸ شعبه، سیریک ۵۴ شعبه، جاسک ۷۰ شعبه و بشاگرد ۵۶ شعبه اخذ رای، آرای مردم را دریافت خواهند کرد.

فرماندار ویژه میناب اظهار کرد: در شهرستان میناب نیز ۱۳۴شعبه ثابت و ۱۱۱ شعبه سیار آماده دریافت آرای مردم در روز یازدهم اسفندماه خواهند بود.

رییس هیات اجرایی حوزه انتخابیه شرق هرمزگان، نتیجه مشارکت بالای مردم در انتخابات را موجب افزایش امنیت و اقتدار ملی و بین المللی دانست و اظهار کرد: دشمنان با تبلیغات گسترده به‌دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو هستند، اما مردم شهرستان میناب و شهرستان‌های شرق هرمزگان حماسه‌ای دیگر را در روز انتخابات رقم خواهند زد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یازدهم اسفندماه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.