آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در حالی از دایر بودن تمامی مدارس برای امروز سه شنبه اطلاع داده که ستاد بحران فرمانداری‌های خاش و سرباز بدون هماهنگی مدارس این شهرستان‌ها را تعطیل اعلام کردند.

اندر حکایات تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان بدون هماهنگی

به گزارش قدس آنلاین، ورود سامانه بارشی به سیستان و بلوچستان از عصر یکشنبه منجر به آبگرفتگی معابر، انسداد برخی راه‌ها، طغیان رودخانه‌ها شد و اختلالاتی در تردد ساکنان برخی از شهرهای استان ایجاد کرد که به دنبال آن ستاد مدیریت بحران استان از غیر حضوری شدن مدارس در روز گذشته دوشنبه در برخی از شهرستان‌ها خبر داد.

روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تعدادی از دانش‌آموزان و والدین در خصوص دایر یا تعطیلی مدارس سؤال کردند اظهار کرد: تا این لحظه اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان صادر نشده است.

داوود گلی عنوان کرد: امروز تمامی مدارس در سطح استان بدون مشکل دایر می‌شود و اگر خبری مبنی بر تعطیلی باشد از طریق رسانه‌های معتبر به اطلاع والدین می‌رسد.

وی روز گذشته اعلام کرد: با توجه‌ به شرایط جوی و شدت بارش باران مدارس شهرستان‌های فنوج، سرباز، قصرقند، میرجاوه، راسک، خاش و دلگان غیرحضوری شد.

این در حالی است که ستاد بحران شهرستان‌های خاش و سرباز بدون هماهنگی با آموزش و پرورش و ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان مدارس را در این ۲ شهرستان برای امروز تعطیل اعلام کردند که برای این اقدام از سوی استاندار سیستان و بلوچستان و مدیریت بحران تذکر دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.