معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در سازه‌های اطلاع رسانی شهری(بیلبوردها، استرابورد، قطار شهری و نمایشگرهای ستونی و... ) تبلیغات انتخاباتی با محوریت مشارکت حداکثری در سطح شهر انجام شد.

آغاز اکران‌های تبلیغات شهری مشهد با رویکرد اقناعی و ترویج مشارکت در انتخابات

به گزارش قدس خراسان به نقل از سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، یوسف اسماعیل زاده اظهار کرد: در آستانه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری  در سازه‌های اطلاع رسانی شهری(بیلبوردها، استرابورد، قطار شهری و نمایشگرهای ستونی و... ) تبلیغات انتخاباتی با محوریت مشارکت حداکثری در سطح شهر انجام شد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری و همچنین فرارسیدن مهلت تبلیغات کاندیداها و در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات، در سازه‌های اطلاع رسانی ۳۰۰ نقطه از شهر مشهد، تبلیغات در خصوص انتخابات آغاز شد.

وی ادامه داد: طرح‌های تبلیغات شهری با رویکرد اقناعی و ترویج مشارکت در انتخابات و در بدنه ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس، ۱۵۰ عدد بیلبورد و ۲۴۸ استرابورد و نصب ۱۵۲۰ آویز ستونی در سطح شهر مشهد اکران شد.

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، استقرار بیش از ۶۰۰ سازه تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سطح شهر انجام شد، افزود: اکران‌ها در تلویزیون‌های شهری، مانیتورهای قطار شهری و نمایشگرهای ستونی از دیگر اقدامات معاونت فرهنگی و هنری شهرداری مشهد در راستای انتخابات بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.