محمد سرگزی و فرهاد شهرکی با کسب بیشترین آرا به عنوان منتخبان مردم شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون برای نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راهی بهارستان شدند.

بهارستانی‌های حوزه انتخابیه زابل مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین،  محمد سرگزی و فرهاد شهرکی با کسب بیشترین درصد آرای ماخوذه به عنوان منتخبان مردم حوزه انتخابیه زابل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رای لازم را برای حضور در بهارستان کسب کردند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان؛ آمار میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام و حدود ۴۳ درصد از مردم شیعه و سنی استان در این عرصه سیاسی حضور یافتند.

رضا شریفی اظهار کرد: از مجموع یک‌میلیون و ۹۰۵ هزار و ۹۳۳ نفر از واجدان شرایط رأی دادن، ۸۲۰ هزار نفر از مردم در انتخابات شرکت کردند.

وی افزود: ۴۳ درصد از مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشارکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان ادامه داد: ۱۶۶ هزار و ۸۱۳ نفر از واجدان شرایط رأی در این استان رای اولی‌ها بودند.

وی گفت: یک‌هزار و ۸۶۱ شعبه در سراسر سیستان و بلوچستان آرای مردم را اخذ کردند که در این تعداد ۹۶۰ شعبه اخذ رای سیار بودند تا مردم بتوانند به راحتی در دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری مشارکت کنند.

شریفی اظهار کرد: ۲ میلیون و ۱۹۳ تعرفه برای دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.