رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از صدور احکام اعضای ستاد اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری خبر داد و گفت: از همه ظرفیت‌ها برای حضور حداکثری مردم استان بوشهر در انتخابات ۱۱ اسفند استفاده می‌شود.

احکام اعضای ستاد انتخابات استان بوشهر صادر شد

به گزارش قدس آنلاین، اکبر پورات صبح امروز در نخستین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در استان بوشهر با تبریک هفته کرامت، اظهار داشت: در راستای برگزاری انتخابات امسال 4 راهبرد و سیاست کلی چون امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه ستاد اجرایی سرلوحه کاری خود قرار داده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر زمان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان 11 اسفند و اولویت اول و مهم را حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی اعلام و بیان کرد: برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال صورت گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به آغاز رسمی فرآیندهای انتخابات افزود: در زمینه مشارکت و حضور رأی اولی‌ها نیز برنامه‌های مناسب طراحی شده که با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان بوشهر عملیاتی می‌شود.

پورات گفت: همچنین نشست‌های مشترک و هم‌اندیشی با احزاب و گروه‌های سیاسی، ائمه جماعات، نخبگان و جوانان در راستای هر چه باشکوه برگزار شدن انتخابات و مشارکت حداکثری در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی از صدور احکام اعضای ستاد اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری خبر داد.

در این نشست احکام اعضای ستاد اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری با حضور استاندار بوشهر به آنان واگذار شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.