فرماندار مشهد گفت: خیران مدرسه ساز در راستای رفع محرومیت و مشکلات آموزشی مجاهدت می‌کنند.

خیران مدرسه ساز در راستای رفع محرومیت مجاهدت می‌کنند

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری صبح سه شنبه در آئین افتتاح دبیرستان زنده‌یاد محمود ثقفی خادم با تقدیر از خیران مدرسه‌ساز اظهار کرد: خیرانی که در حوزه تعلیم و تربیت کمک می‌کنند، در کنار ایثار مال خود، برای آرامش بخشیدن به جامعه و برطرف کردن بخشی از محرومیت و مشکلات آموزشی مجاهدت می‌کنند.

فرماندار مشهد لبخند دانش‌آموزان و اولیا آنها را نتیجه ایثار خیران مدرسه ساز بیان کرد و گفت: خدمت و عبادتی بالاتر از خدمت به خلق وجود ندارد و این کار ارزشمند باید ترویج شود.

وی از مجمع خیرین مدرسه ساز، اداره کل نوسازی مدارس، اداره کل و نواحی آموزش و پرورش که مجاهدانه در راه مدرسه سازی خدمت می‌کنند قدردانی کرد و گفت: امروز سومین سه شنبه است که به رغم تعطیلی مدارس، افتتاح مدرسه تعطیل نیست.

داوری با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان تلاش می‌کند تا جوانان را دین گریز نشان دهد، افزود: حضور جوان‌ها در مراسم مختلف مانند موکب‌های نیمه شعبان نشان از عشق و ارادت آنها به اهل بیت (ع) دارد.

فرماندار مشهد با تاکید بر اینکه باید زمینه بازدید دانش‌آموزان از واحدهای تولیدی و صنعتی را بیش از گذشته فراهم کنیم، گفت: به همت جوان‌ها امروز شاهد دستاوردهای بزرگی در حوزه تولید هستیم.

وی با بیان اینکه جوان‌های موفق به همت معلمان و در همین مدارس علم، اخلاق و تقوا را کسب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: هر محصولی که تولید می‌شود کشور را از واردات و وابستگی نجات می‌دهد.

داوری با اشاره به افتتاح مدرسه در سه‌شنبه‌های هر هفته در شهرستان مشهد اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال ۱۴۰۳ در این حوزه عقب افتادگی نداشته باشیم.

فرماندار مشهد در ادامه همچنین در خصوص مشارکت در انتخابات نیز افزود: بهترین شکرگذاری از نعمت‌ها و دستاوردهای موجود حضور در انتخابات است.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری با حضور همه افراد با هر نگاه و اعتقادی، امید را در دل مردم متجلی و دشمنان نظام اسلامی را ناامید خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.