مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: ۱۶ جایگاه عرضه مستقیم میوه طرح تنظیم بازار برای عید نوروز امسال در سطح شهر مشهد در نظر گرفته شده است که تا روزهای پایانی تعطیلات نوروز خدمات لازم را به مردم ارایه می‌دهد.

۱۶ جایگاه عرضه مستقیم میوه برای شب عید در مشهد تعیین شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در راستای طرح ویژه نظارتی عید نوروز و رمضان امسال در مشهد جایگاه‌های عرضه مستقیم میوه در مشهد از ۲۰ اسفندماه مستقر خواهند شد و سیب و پرتغال را با قیمت مصوب طرح تنظیم بازار عرضه می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: جایگاه‌های عرضه مستقیم میوه تا پایان تعطیلات نوروز دایر است و علاوه بر سیب و پرتقال، خرما و باقی میوه ها نیز در آن‌ها عرضه می‌شود و نظارت بر عرضه و قیمت گذاری میوه‌ها نیز در آن‌ها با جدیت کنترل می‌شود.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی از واحدهای عرضه میوه و تره بار در مشهد انجام گرفته که منجر به تنظیم ۵۵۲ فقره فرم تخلف شده است.

صیادی تخلفات واحدهای صنفی مزبور را گران فروشی، عدم رعایت قوانین نظام صنفی و دستورالعمل های بهداشتی، عدم صدور صورت حساب ذکر و بیان کرد: تخلفات صنفی برخی از واحدهای مربوط به عرضه میوه و تره بار در مشهد منجر به مهر و موم ۱۲ واحد صنفی در این بخش شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.