فرماندار مشهد گفت: هیأت‌های ورزشی باید وظیفه نظارتی خود را به درستی انجام دهند تا شاهد ورود دستگاه‌های نظارتی دیگر به حوزه ورزش نباشیم.

فرماندار مشهد: هیات‌های ورزشی در مشهد به وظیفه نظارتی خود عمل کنند

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری در جمع مدیران باشگاه‌های ورزشی خصوصی مشهد اظهار کرد: مشکلات هیچگاه به خودی خود برطرف نخواهد شد و باید برای رفع آن دنبال راهکار باشیم. یکی از بزرگترین مشکلات ما عدم اطلاع از قوانین است.

فرماندار مشهد ادامه داد: یکی از بزرگترین مشکلات حوزه ورزش، بحث مالیات است و متأسفانه مدیران ورزشی ما آموزش‌های لازم را ندیده‌اند. با آموزش دیدن بسیاری از مشکلات موجود مالیاتی حل خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات حوزه نظارت گفت: اگر هیأت‌های ورزشی وظیفه نظارتی خود را به درستی انجام دهد، نیاز به هیچ گونه نظارت توسط دستگاه‌های دیگر نداریم. گاهی به دلیل عدم نظارت هیأت‌ها، شاهد ورود دیگر دستگاه‌ها در این حوزه هستیم.

داوری در خصوص بحث انرژی و کمبود گاز تصریح کرد: باشگاه‌های ورزشی مکلف هستند سوخت جایگزین داشته باشند و ما نیز این سوخت را تأمین خواهیم کرد و نگاه ما هیچوقت تعطیلی باشگاه‌های ورزشی به دلیل کمبود سوخت نخواهد بود.

فرماندار مشهد گفت: مولد سازی باشگاه‌های ورزشی مازاد در دستور کار است و ایجاد فضاهای ورزشی جدید نیز از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است. اگر این اتفاق بیفتد شاهد افزایش سرانه ورزشی در شهر خواهیم بود.

فرماندار مشهد: هیات‌های ورزشی در مشهد به وظیفه نظارتی خود عمل کنند

وی خاطرنشان کرد: ارتباط بین باشگاه‌های ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد باید بسیار بیشتر شود و باشگاه‌ها امورات خود را صرفاً از ادارات شهرستان پیگیری کنند و از ظرفیت شهرستان استفاده کنند. یکی از بزرگترین مشکلات مرکز استان این است که ادارات شهرستان زیر سایه ادارات کل قرار دارند و باشگاه‌های ورزشی در این زمینه همکاری جدی با اداره شهرستان خود ندارند.

داوری اظهار کرد: باشگاه‌های ورزشی جامعه هدف بسیار مهم و فراوانی دارند. گفتمان جامعه عمومی با جامعه خصوصی بسیار تفاوت دارد. کار باشگاه‌های ورزشی در ساختن این گفتمان بسیار مهم است و باید به آن توجه کنیم.

فرماندار مشهد با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین رویدادهای دنیا در تمام حکومت‌ها مورد توجه است. این انتخابات در کشور ما که مبنای حکومت و گفتمان ما مردمی است از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.

وی ضمن دعوت از جامعه ورزشی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه همه ما این است که ضمن حضور در انتخابات، از دیگران نیز جهت شرکت در این امر مهم دعوت کرده و با افزایش مشارکت، به اقتدار کشور خود کمک کنیم. از جامعه ورزشی نیز تقاضا داریم تا ضمن حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی، زمینه توسعه بیش از پیش کشور را فراهم کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.