دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: دشمن نگران حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است؛ بنابراین تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت در انتخابات بکار می گیرد.

دشمن نگران حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای است

به گزارش قدس آنلاین،  علی اصغر حسینی روز چهارشنبه در جلسه تبیین اهمیت حضور پرشور در انتخابات ویژه کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: نکته مهم در انتخابات پیش‌رو مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی است، زیرا دشمن درپی کاهش حضور مردم بوده و قطع به یقین هرجا دشمن آن را تخریب کرد بدانید آنجا حق است.

حسینی افزود: مشارکت ضعیف در انتخابات راه را برای ورود افرادی با شایستگی کمتر باز می‌کند و در نتیجه مجلسی ضعیف به وجود خواهد آمد که توان صیانت از حقوق مردم و قانونگذاری صحیح نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در سایه مشارکت حداکثری است که می‌توان از مجلس به وجود آمده مطالبه گری کرد و نظارت عام بر مجلس شورای اسلامی در همین راستا انجام خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، تأکید کرد: خواص جامعه وظیفه تبیین و تبلیغ انتخابات و مشارکت حداکثری را برعهده‌ دارند، زیرا دشمن نمی‌تواند عزت و اقتدار ایران اسلامی را ببیند، لذا باید تمام اقشار به صورت فعال در انتخابات شرکت کنند.

مردم با مشارکت گسترده در انتخابات به تشکیل مجلسی قوی کمک کنند

حسینی همچنین در جلسه تبیین اهمیت حضور در انتخابات ویژه کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کردستان اظهار کرد: مردم با مشارکت پرشور و گسترده در انتخابات، به تشکیل مجلسی قوی کمک کرده تا زمینه برای کاهش مشکلات در بخش های مختلف فراهم شود.

وی افزود: نظام اسلامی دنبال این است که مشکلات و نارضایتی‌های مردم را کاهش دهد، بنابراین حضور حداکثری در انتخابات موجب تشکیل یک مجلس منسجم و قوی می‌شود تا با قوت در خدمت مردم باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: امروز دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا مردم را نا امید کند که پای صندوق رای نروند و اینجا همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین و دعوت، زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق رای را فراهم کنیم.

حسینی ادامه داد: تمام تلاش مسئولان و متولیان بر این است تا ایرانی آباد و پیشرفته داشته باشیم و به نهایت هدف خود یعنی تحقق تمدن نوین اسلامی دست یابیم که لازمه آن وجود مدیران اصلح و کارآمد است.

وی یادآور شد: برای انتخاب مدیران اصلح و کارآمد نیازمند انتخابی درست هستیم، بنابراین در این زمینه باید از چراغ راه مسلمانان یعنی قرآن، روایات ائمه و امامین انقلاب بهره‌گیری کرد تا با شناخت معیارهای اصلح تحقیق و تفحص افراد کارآمد را بشناسیم.

در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان، ۱۸۴ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته بودند که 51 نامزد انصراف داده و یا با دیگران ائتلاف کرده و از عرصه انتخابات کنار رفته اند و ۱۳۳ نامزد باقی مانده اند.

کردستان دارای ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

برای کسب 2 کرسی مجلس خبرگان رهبری نیز ۴ نامزد از استان کردستان تایید صلاحیت شده اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.