استاندار هرمزگان ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده و پرشور در پای صندوق‌های رای گفت: هزار و ۴۵۱ شعبه برای پوشش کامل انتخابات در گستره هرمزگان آماده شده است.

استاندار: ۱۴۵۱ شعبه برای پوشش کامل انتخابات در گستره هرمزگان آماده شد

به گزارش قدس انلاین، مهدی دوستی افزود: باتوجه به گستردگی جغرافیایی و پراکندگی تراکم جمعیتی از شرقی‌ترین و غربی‌ترین نقطه استان، وجود ۱۴ جزیره در خلیج‌فارس و همچنین وجود نواحی کوهستانی و رودخانه‌های فصلی اظهار کرد: صندوق‌های سیار که با شناورهای تندرو و یا به صورت هوایی جابجایی آن صورت می‌گیرد، تراکم جمعیتی در مسیر حوزه‌های انتخاباتی را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به استقرار هزار و ۴۵۱ شعبه اخذ رای شامل ۷۷۶ شعبه ثابت و ۵۷۵ شعبه سیار در استان، بیان کرد: باتوجه به پیش بینی بارندگی و توفانی بودن هوا در روز جمعه، تمامی تمهیدات لازم نیز در این راستا اندیشیده شده است و شناورهای تندرو و یا به صورت هوایی صندوق های رای را در مکان‌های سخت گذر و سکوهای نفتی در فلات قاره برعهده دارند و این جزو زیبایی‌های کشور ما است که در یک استان می‌توانید این تنوع را شاهد باشید.

رقابت در تمامی شعبه‌های اخذ رای بسیار فشرده است

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به اینکه در انتخابات اصل بر رقابت و حضور مردم است، ابراز کرد: طبق نظرسنجی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده، رقابت در تمامی شعبه‌های اخذ رای، بسیار فشرده است و تقریبا در هیچ حوزه‌ای نمی‌توان از پیش برنده میدان را پیش بینی کرد؛ حتی آرای یک روستا یا یک بخش می‌تواند سرنوشت انتخاباتی یک حوزه را تغییر دهد.

دوستی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۲۵۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان هرمزگان هستند که از این تعداد ۷۷ هزار نفر رای اولی هستند، گفت: قطعا مشارکت بیشتر در تصمیم گیری‌ها و حضور بیشتر در انتخابات باعث افزایش کیفیت انتخابات و شایسته‌ترین فرد، انتخاب خواهد شد.

وی یادآور شد: دشمن با تمامی توان به میدان آمده که در واقع جمهوریت مردم و انتخاب مردم را کمرنگ کند اما ملت ایران متکی به خود بوده و می‌دانند که همه دنیا این انتخابات را رصد کرده و حضور مردم دست ما را پُر کند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: اگر با تمامی توان به میدان بیاییم و درصد مشارکت بالایی را رقم بزنیم قطعا دشمن هم دچار تردید خواهد شد و به خودش این جرات را نخواهد داد که وارد میدان رقابتی و نبرد با ملت ایران شود.

دوستی در پایان تصریح کرد: ما مردم هرمزگان به عنوان نخستین سنگربانان دفاع از سرزمین ایران اسلامی وظیفه دوچندانی برعهده داریم، دشمن قطعا نگاه می‌کند که این خط مقدم حافظان و پاسداران خلیج‌فارس حضورشان چگونه هست که این هم باعث می‌شود که مردم حضور ویژه‌ای را رقم بزنند که استان هرمزگان مثل همیشه بدرخشد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، فردا جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.