نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که تل‌آویو به‌رغم فشارهای بین‌المللی همچنان به آنچه جنگ علیه حماس خوانده است، ادامه می‌دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی: قولی برای توافق نمی‌دهم/ برگزاری انتخابات یعنی شکست اسرائیل!

 بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید که برگزاری انتخابات در مقطع کنونی، به معنای شکست اسراییل است و جنگ همچنان ادامه خواهد یافت.

نتانیاهو گفت: هدف رویه‌های سیاسی این است که برای پیروزی قاطع زمان کافی در اختیار ارتش قرار دهد. به طور روزانه با همتایان در سطح بین‌المللی مذاکره می‌کنم تا به ارتش برای اقدام آزادانه و مجازات حماس کمک کنم.

وی ادامه داد: به‌رغم فشارهای فزاینده بین‌المللی، تا رسیدن به اهداف‌مان همچنان به جنگ ادامه خواهیم داد. به‌دنبال افزایش دو یا سه‌برابری ثبت‌نام‌ها در ارتش هستم و قصد دارم لایحه‌ای را برای حمایت بیشتر از ارتش تهیه کنم. غلبه بر حماس از طریق نابود کردن تمام گردان‌های آن در مرکز و جنوب نواز غزه حاصل می‌شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفت که «برگزاری انتخابات زودهنگام به معنای توقف جنگ و شکست اسراییل است.»

وی افزود: فشارهای بین‌المللی هیچ تاثیری روی من ندارد چون به رسیدن به اهداف و دفاع از منافع‌مان متعهد هستم. کاخ سفید گزارش‌هایی که در آن من یک «احمق» توصیف شده‌ام را رد کرد و آنچه برای من اهمیت دارد، نظر شهروندان اسراییل(شهرک‌نشینان) است.

نتانیاهو درباره درباره مذاکرات آتش‌بس در ماه رمضان و مبادله اسرا مدعی شد: در حال حاضر نمی‌توانم درباره رسیدن به توافق قولی بدهم.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب مدعی شد که مذاکرات درباره مبادله اسرا میان این رژیم و جنبش حماس همچنان بی وقفه ادامه دارد و هرلحظه، اعلام توافق میان طرفین محتمل است.

پیش از این، در ساعات ابتدایی روز چهارشنبه، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که هیأت مذاکره کننده اسراییلی درباره اعلام سرنوشت مذاکرات درباره تبادل اسرا احتمال دارد امروز دوحه را به مقصد تل آویو ترک کند.

همچنین، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرد که تیم مذاکره کننده اسراییل در قطر احتمال دارد اگر پیشرفتی در مذاکرات مبادله اسرا حاصل نشود، دوحه را به مقصد اسرائیل ترک کند.

این شبکه صهیونیستی پیشتر در تارنمای اینترنتی خود به نقل از منابع آگاه در گمانه زنی از توافق قریب الوقع قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.