فرماندار مشهد پس از پایان رأی‌گیری در این شهرستان، طی پیامی از حضور موثر رسانه‌ها در پوشش اخبار مربوط به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.

فرماندار مشهد مقدس از حضور موثر رسانه‌ها در انتخابات قدردانی کرد

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری پس از پایان رأی‌گیری در این شهرستان، طی پیامی از حضور مؤثر رسانه‌ها در پوشش اخبار مربوط به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

با استعانت خداوند متعال مردم مشارکت بیش از ۴۰ درصدی را در حوزه انتخابیه مشهد و کلات رقم زدند و دشمنان این مرز و بوم را که در پی نقشه‌های شوم برای امنیت این سرزمین بودند ناکام گذاشتند، مشارکتی که در هوای سرد و یخبندان این شهرستان محقق شد مدیون بصیرت مردمی است که برای ادای تکلیف خود حاضر شدند و نقش رسانه‌ها در این بصیرت افزایی انکارناپذیر است.

در روزهای منتهی به انتخابات، رسانه‌ها با ایجاد شور انتخاباتی و نیز شناساندن نامزدهای انتخابات به مردم، با همه توان پای کار انتخاب اصلح بودند و فتنه‌انگیزی دشمنان برای ناامیدی مردم را با باور و تلاش خود خنثی کردند.

بر خود واجب می‌دانم که از همراهی همه دلسوزان عرصه رسانه در مشهد که برای تحقق مشارکت مردمی و رقم زدن مجلس قوی، لحظه به لحظه همراه با مردم و مسئولان تلاش‌های شبانه روزی داشتند تشکر کنم.

قدردان زحمات شما اهالی دغدغه‌مند رسانه هستم و اجر اخروی شما در نزد خداوند محفوظ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.