گروه‌های فلسطینی خواهان مشارکت «همه وجدان‌های بیدار در کمپین جهانی طوفان رمضان و سازماندهی تحصن و اعتصاب در سطح جهانی در همبستگی با غزه شدند».

درخواست گروه‌های فلسطینی برای مشارکت در کمپین جهانی «طوفان رمضان»

به گزارش قدس آنلاین، این گروه‌ها در بیانیه‌ای کمپین جهانی «طوفان رمضان» را اعلام کردند و خواستار مشارکت در آن شدند.

به نوشته روزنامه رای‌الیوم، گروه‌های فلسطینی امروز یکشنبه از تمامی وجدان‌های بیدار در سراسر جهان خواستند بزرگترین خیزش رسمی و مردمی را در سطح ملی، منطقه و جهان راه‌اندازی کنند.

این گروه‌ها بر لزوم حمایت از مساله فلسطین، اعمال فشار برای توقف جنگ غزه و شکست طرح‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

گروه‌های فلسطینی خواستار این شدند که «این خیزش شامل فعال کردن تحریم‌ها در همه اشکال آن، قطع تمام تدارکات اشغالگران و اعلام اعتصاب و تحصن در همه پایتخت‌ها و شهرها باشد.»

آنها در بیانیه خود بر حق مردم فلسطین برای آزادی و تعیین سرنوشت، بازگشت به سرزمین و خانه خود و تشکیل کشور مستقل با پایتختی قدس تاکید کردند.

این گروه‌ها اعلام کردند از محور مقاومت در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی و بیرون راندن آن از فلسطین حمایت می‌کنند و بر لزوم احیای مقاومت در همه اشکال آن در همه عرصه‌ها و جبهه‌ها تاکید کردند.

گروه‌های فلسطینی اعلام کردند رژیم صهیونیستی با شهرک‌سازی و حملات مستمر، کرانه باختری را هدف قرار می‌دهد، قدس را با طرح یهودی‌سازی، مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی و مسیحی را با هتک حرمت، یورش و ممانعت از اقامه نماز مورد هدف قرار می‌دهد.

در بیانیه گروه‌های فلسطینی به تبعیض نژادی و پاکسازی قومی علیه ملت فلسطین در اراضی اشغالی فلسطین، گسترش رژیم اشغالگر در کالبد امت عربی، اسلامی و سراسر جهان اشاره شده است.

وزیر میراث و گردشگری رژیم صهیونیستی روز جمعه مدعی شد باید اصطلاح ماه رمضان و ترس این رژیم از این ماه پاک شود.

اطلاعات امنیتی درز یافته نشان می‌دهد تل‌آویو به دلیل جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و محدودیت‌هایی که کابینه رژیم صهیونیستی قصد دارد درباره مسجدالاقصی اعمال کند، از انفجار وضعیت در قدس و کرانه باختری در ماه رمضان هراس دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.