حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ۲ مرکز نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در تپه‌های اشغالی «کفرشوبا» را هدف حمله موشکی قرار داده است.

حمله حزب‌الله لبنان به تپه‌های اشغالی «کفرشوبا»

به گزارش قدس آنلاین، حزب‌الله لبنان از ۲ حمله جدید خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۱۰ عصر امروز دوشنبه چهارم مارس ۲۰۲۴ موضع السماقه در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان بیان کرد که عصر امروز موضع صهیونیستی «الرمثا» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف قرار داده است.

رسانه‌های عبری زبان نیز گزارش دادند که آژیر هشدار در شمال و جنوب سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است. این رسانه‌ها اعلام کردند که بیم رخنه پهپادی در شمال سرزمین‌های اشغالی وجود دارد.

کمی پیش‌تر نیز حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۲۰ عصر امروز دوشنبه چهارم مارس ۲۰۲۴ تجهیزات جاسوسی مستقر در موضع رویسات العلم را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.