معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: نخستین جشنواره قصه گویی قرآنی " می‌خوانمت" با برنامه ریزی این اداره کل،همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و به همت موسسه فرهنگی هنری" بشری آبدان" برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین جشنواره قصه گویی قرآنی در بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، وحید حیدری اظهار کرد: این جشنواره در ۲ بخش اصلی و ویژه با انجام برنامه های جانبی مختلف برنامه ریزی شده است.

وی افزود: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب فایل تصویری به دبیرخانه جشنواره قصه گویی قرآنی می‌خوانمت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ارسال کنند.

حیدری تصریح کرد: در بخش اصلی این جشنواره رویداد قصه گویی ویژه بزرگسالان با محور قصه گویی تمام یا بخشی از یک قصه قرآنی و رویداد قصه خوانی (زیر ۱۵ سال) با محور خوانش تمام یا بخشی از یک قصه قرآنی برگزار می شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: شرکت کنندگان قصه گو می توانند آثار خود را با قصه گویی تمام یا بخشی از یک قصه قرآنی در کلاس ویژه معلمان و به فرزندان و اعضای خانواده ویژه مادران با رعایت پوشش مناسب از طریق پیام رسان داخلی ارسال کنند.

وی اظهار داشت: اجرای کارگاه های آموزشی و دعوت از برگزیدگان جهت اجرا در صدا و سیما از برنامه های جانبی جشنواره قصه گویی قرآنی می‌خوانمت است.

حیدری در خصوص مهلت و شرایط ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره، بیان کرد: قصه گویان می‌بایست آثار خود را در قالب فایل تصویری(حداقل ۴و حداکثر ۸ دقیقه) و به صورت افقی تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه سال۱۴۰۳ به آیدی maryam۳۱۳m@ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

وی اضافه کرد: جوایز نفرات اول هر بخش ۴۰ میلیون ریال , نفرات دوم ۳۰ میلیون ریال و نفرات سوم ۳۰ میلیون ریال است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اختتامیه این جشنواره پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.