فرش‌آرا لیگ برتر فوتسال در سال ۱۴۰۲ را با شکست برابر سن‌ایچ در سالن بهشتی پشت سرگذاشت تا نسبت به فصل قبل با سه رتبه صعود در رتبه هفتم و میانه‌های جدول جا خوش کند.

فر ش‌آرا؛ با همان بافت همیشه

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتسال فرش‌آرا که نسبت به فصل قبل چند بازیکن تأثیرگذار خود یعنی بهمن جعفری ملی‌پوش این تیم، قدرت بهادری (مربی-بازیکن) یکی از چهره شناخته شده فوتسال کشورمان، امیرحسین داوودی و سعید ممبینی را از دست داده بود  در شرایطی با هدایت محسن حسن زاده پای به فصل جدید گذاشت که تا چند هفته قبلش مسئولان فرش‌آرا مردد در تیمداری بودند. در عین حال نماینده مشهد در لیگ برتر فوتسال فصل جدید را با محسن حسن‌زاده در حالی که احمد شفیعی را هم به عنوان کمک در کنار خود می‎دید و ترکیبی تقریباً ۶۰ درصد بومی و جوان آغاز کرد.

نتایج خوب طلایی‌پوشان مشهدی در هفته‌های آغازین لیگ برتر همه را به این تیم امیدوار کرد، به طوری که آن‌ها نخستین شکستشان را در هفته هفتم و آن‌هم مقابل مس در سونگون متحمل شدند. فرش آرا نیم فصل اول را به خوبی به پایان رساند به طوری که در ۱۳ بازی توانستند پنج برد و ۶ تساوی کسب کنند و فقط دو شکست آن‌هم مقابل دو مدعی همیشه قهرمانی لیگ برتر یعنی گیتی پسند و مس داشتند. به هر حال شاگردان محسن حسن زاده نیم فصل اول را با توجه به بضاعتشان بسیار خوب به پایان رساندند و با کسب ۲۱ امتیاز توانستند در بین چهار تیم نخست جدول قرار بگیرند و به نوعی توقعات را از خود بالا ببرند.

*روی دیگر فرش

فرش‌آرا نیم فصل دوم را هم خوب شروع کرد؛ یک تساوی و سه پیروزی متوالی برای شاگردان محسن حسن زاده، امید علاقه‌مندان به فرش برای قرار گرفتن در بین سه تیم برتر در پایان فصل را بیشتر کرد، اما از هفته هفدهم ورق کاملاً برگشت و روند ناکامی‌های طلایی‌پوشان مشهدی شروع شد، به طوری که فرش آرا در ادامه فصل هفت باخت، یک تساوی و یک برد بدست آورد تا هواداران این تیم هنوز با علامت سؤال بزرگی مواجه باشند که دلیل این ناکامی ناگهانی چه بوده است؟

شاید بتوان گفت یکی از دلایل ناکامی نماینده مشهد در نیم فصل دوم عدم تجربه بازیکنان جوان این تیم و شاید هم غرور کاذبی باشد که سرمربی این تیم در پایان هفته شانزدهم هم به آن اشاره کرده و به بازیکنانش هم گوشزد کرده بود.

به هر حال در بررسی عملکرد فرش آرا باید گفت با توجه به شرایط اقتصادی این روزها و مشکلات بخش خصوصی در تیمداری و از طرف دیگر عدم حمایت مسئولان ورزش استان از آخرین بازمانده‌های نمایندگان ورزشی استان در سطح اول کشور، نتایج و جایگاه فرش آرا نمی‌تواند خیلی هم بد باشد و باید امیدوار بود که فصل آینده هم بار دیگر فرش‌آرا در لیگ برتر ببینیم.

آنچه نباید فراموش کرد رسالت بازیکن‌سازی و احیای بازیکنان فراموش شده فوتسال کشورمان در این تیم مشهدی است که در این سال‌ها به‌خوبی در این تیم مشهود بوده است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.