کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل می‌گوید که رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم دستور داده تا طرح احتمالی عملیات زمینی علیه حزب الله در لبنان را آماده کنند.

دستور ستاد مشترک ارتش اسرائیل برای تهیه طرح عملیات زمینی علیه حزب‌الله لبنان

 کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده که رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم دستور داده تا نقشه‌های عملیات زمینی احتمالی در لبنان را آماده و تهیه کنند. به گزارش الجزیره به نقل از کانال ۱۳ اسرائیل، ژنرال هرتزی هالیوی به چیکو تامیر تهیه کننده طرحهای عملیات زمینی در غزه ماموریت داده تا برای عملیات زمینی علیه حزب الله در لبنان برنامه ریزی کنند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان نعیم قاسم روز دوشنبه گذشته خطاب به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در صورت هرگونه «حماقتی» و تجاوز به خاک لبنان، نسخه پیشرفته جنگ ۳۳ روزه (ژوئن ۲۰۰۶) تکرار خواهد شد و «شکست مفتضحانه دیگری به شکست‌های شما و پیروزی دیگری به پیروزی‌های ما افزوده خواهد شد... جنگ علیه غزه را متوقف کنید، تا منطقه آرام شود».وی با سخنرانی در ششمین کنفرانس اتحاد علمای مقاومت تحت عنوان «البنیان المرصوص» که در لبنان برگزار شد، تصریح کرد: «جمع می‌شویم تا صدای خود را برای حق علیه باطل بلند و از مقاومت شرافتمندانه در برابر استکبار حمایت کنیم و موضع خود را در قبال این رویارویی و تجاوز گناهکارانه که به مرز نسل کشی رسیده، روشن کنیم».

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.