مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال از اتصال دو نیروگاه به خطوط لوله نفت خبر داد.

اتصال دو نیروگاه به خطوط لوله نفت منطقه شمال

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدمهدی جامعی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به اینکه مقرر شده بود ۱۱ نیروگاه کشور که نزدیک به خطوط لوله نفت هستند به این خطوط متصل شوند، اظهار کرد: در این راستا نیروگاه نکا به خطوط نفت شمال متصل شد و اتصال نیروگاه آذرخش علی‌آباد با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.
وی با بیان اینکه نیروگاه آذرخش علی‌آباد ابتدای سال آینده به خطوط نفت متصل می‌شود، افزود: در راستای صرفه‌جویی، بسیاری از پروژه‌ها از جمله پروژه سوخت‌رسانی به نیروگاه علی‌آباد توسط متخصصان داخلی شرکت در دست انجام بوده و برون‌سپاری صورت نگرفت.
جامعی خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه نیروگاه علی‌آباد با تمهیدات انجام شده و اجرای آن با تجهیزات عمدتا ساخت شرکتهای دانش بنیان و صنعتی کشور توسط منطقه شمال، شاهد توجه بیش از پیش به تولید داخلی و اعتماد به توان متخصصان ایرانی بودیم.
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال از صرفه‌جویی بیش از 600 میلیارد ریالی در انجام پروژه‌های کلان این منطقه طی سالجاری خبر داد.
جامعی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی و جهادی پرسنل این منطقه در اجرای سیاست‌های صنعت انتقال نفت کشور گفت: در سالجاری یکی از وظایف تعیین شده را توجه به موضوع صرفه‌جویی در هزینه‌های اجرایی و مصرف بهینه منابع و اعتبارات قرار دادیم، به همین منظور در پروژه‌های بزرگ منطقه در سالجاری برنامه ریزی‌های لازم انجام و اجرا شد.
وی از جابجایی ۴ میلیارد لیتر فرآورده در سالجاری خبر داد و یادآور شد: در بازه زمانی ۱۵ اسفندماه سال گذشته لغایت ۱۵ فروردین گذشته، ۳۵۰ میلیون لیتر فرآورده در مازندران توزیع شد.
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال به وجود ۶۰۰ کیلومتر خطوط نفت در منطقه اشاره و از پوشش ۱۰۰ درصدی مخابرات صنعتی مستقل خبر داد.
جامعی در رابطه با مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گفت: همیشه تجهیزات و امکانات را در اختیار مجاورین خطوط لوله نفت قرار می‌دهیم و با مردم در تعامل هستیم.
وی با بیان اینکه در بحث خشکسالی، آبرسانی با تانکر را انجام دادیم و در مسدودشدن راه‌ها به‌هنگام رانش‌ها و بارش برف، با تجهیزات موجود امدادرسانی صورت می‌گیرد.
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال در پاسخ به سوال خبرنگارمان مبنی بر اجرایی شدن پیگ‌رانی هوشمند با دانش‌بومی توضیح داد: پیگ‌رانی هوشمند با دانش‌بومی اجرایی شده و در حال حاضر در بحث فرسایش قطعات و متریال این پروژه دچار چالش است اما پیشرفت‌های زیادی صورت گرفته است.
جامعی ادامه داد: پیگ‌رانی بومی در سال آینده به مرحله نهایی خواهد رسید.
وی یادآور شد: در بحث نشت‌یابی به لطف دانش همکاران در منطقه شمال در آستانه صنعتی‌سازی هستیم.
جامعی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگارمان از نگهداری درختان کاشته شده در شرکت خبر داد و گفت: قبل از کاشت درختان، ابتدا تسهیلات آبیاری را مهیا کردیم تا این درختان به ثمر برسند.
گفتنی است: در این جلسه از زحمات علیجان مهدوی مدیر سابق شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال که به افتخار بازنشستگی نایل شد، قدردانی و آقای اکبر رستگار بعنوان مدیر جدید روابط عمومی شرکت معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.