مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت:‌ ۲ گلزار شهدا و یک سالن ورزشی با اعتبار ۷۷ میلیارد ریال به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا در این استان افتتاح شد.

افتتاح سه طرح بنیاد شهید خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، قاسم محمدزاده  اظهار کرد: گلزار شهدا در شهر آشخانه با ۸۷ مزار و روستای مهمانک با ۱۶ مزار افتتاح و برای این طرح ها ۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

وی افزود: سالن تیراندازی در مجموع فرهنگی ورزشی ایثار بنیاد شهید بجنورد با اعتبار حدود ۴۰ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی تصریح کرد: از نقاشی دیواری سرداران شهید لشگر ویژه شهدا با ابعاد ۲۲۰ متر مربع نیز رونمایی شد که در این رابطه ۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: طرح سپاس و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در قالب پویش "سلام شهید" در سراسر کشور برگزار خواهد شد که این پویش در استان نیز با حضور نماینده محترم ولی فقیه، استاندار محترم و تمامی مدیران کل و روسای ادارات شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

محمد زاده تصریح کرد: برگزاری میز خدمت، مشارکت در برگزاری یادواره‌شهدا، فعال کردن حسینیه‌های شهید، برگزاری اردوهای زیارتی - سیاحتی ویژه خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، حضور در گلزار مطهر شهدا و ادای احترام به مقام شهیدان، برگزاری مسابقه کتابخانی، برگزاری محفل جزء خانی قرآن کریم همزمان با ایام ماه مبارک رمضان به یاد شهدای عزیز و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، تجلیل از جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در آیین ساسی عبادی نماز جمعه، توزیع و کاشت نهال به یاد شهدای استان، نواختن زنگ ایثار، برگزاری تئاترهای خیابانی، همایش همسران و والدین شهدا، استفاده از ظرفیت پیام‌آوران ایثار در انجام روایتگری از دیگر برنامه‌های این ایام است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.