با دستور فرمانده کل انتظامی کشور و تاکیدات سردار فرمانده مرزبانی فراجا منازل سازمانی جهت استفاده مرزبانان استان خراسان رضوی ساخته می شود.

آغاز ساخت منازل سازمانی ویژه مرزبانان استان خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از مرزبانی خراسان رضوی، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام مراسم کلنگ زنی پروژه ۳۲ واحدی منازل سازمانی حضرت ولی عصر (عج) هنگ تایباد با حضور سردار مجید شجاع، فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی بیان کرد: در راستای تحقق تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی کشور جهت کمک به معیشت کارکنان فراجا بویژه مرزبانان این استان تعدادی منزل سازمانی در سطح این فرماندهی ساخته خواهد شد.

وی افزود: در نظر است ۷۲ باب واحد مسکونی در سال جاری جهت استفاده مرزبانان هنگ تایباد و خانواده گرانقدر آن‌ها ساخته شود که امروز آغاز ساخت پروژه ۳۲ واحدی که ساخت آن به پیمانکار بومی شهرستان واگذار شده، انجام شد. 

شجاع در ادامه به ساخت منازل سازمانی در شهرستان مرزی سرخس و شهر مشهد نیز اشاره و تصریح کرد: در حوزه شهرستان سرخس  و مشهد نیز برنامه ریزی خوبی انجام شده و ساخت چندین واحد سازمانی جهت استفاده همکاران سخت کوش و متعهد مرزبانی در دستور کار هست که انشالله بخشی از آن نیز در سال جاری ساخت آن آغاز خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی افزود: مرزبانان و خانواده محترم آن‌ها لایق بهترین‌ها هستند لذا تمام تلاشمان را بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم به معیشت آن‌ها بویژه در حوزه منازل سازمانی تحقق بخشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.