مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: طی شبانه روز گذشته شهرستان سلطانیه با دمای هوای یک درجه سانتیگراد زیرصفر به عنوان سردترین منطقه استان به ثبت رسید.

احتمال ورود سامانه بارشی به استان زنجان

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا رحمن‌نیا اظهار کرد: هم‌اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف است که این شرایط گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی تصریح کرد:‌ شرایط پایدار جوی تا آخر هفته جاری در استان ادامه می‌یابد و فعلا بارندگی و سامانه بارشی فعالی برای استان پیش‌بینی نشده است.

این مسئول با بیان اینکه اواسط هفته آینده احتمال ورود سامانه بارشی به استان وجود دارد، ادامه داد: به لحاظ دمایی طی روزهای آینده به خصوص اواخر هفته، دمای استان افزایش می‌یابد و هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان را پنج درجه سانتیگراد ذکر کرد و افزود:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

رحمن‌نیا با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان یک و ۱۹ درجه، ابهر صفر و ۱۷، خرمدره ۲ و ۱۷ درجه، آب‌بر ۹ و ۲۳ درجه، قیدار ۲ و ۱۶ درجه، سلطانیه منفی یک و ۱۷ درجه و ماهنشان ۶ و ۲۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.