۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 774165

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز بارش‌های پراکنده در نواحی شمالی استان پیش‌بینی می‌شود که تا بعدازظهر پایان می‌یابد و دوباره از فردا شب بارش‌های پراکنده در نواحی شمال غربی آغاز می‌شود.

خراسان رضوی بارانی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، زهرا عنایتی  افزود: همچنین از روز چهارشنبه در ساعات عصر شدت گستره بارش‌ها افزایش می‌یابد به‌طوری‌که نواحی شمالی استان و برخی از مناطق شرقی و بخش‌هایی از مناطق مرکزی را در بر می‌گیرد و این سامانه بارشی پنجشنبه عصر از استان خارج می‌شود.

وی ادامه داد: در ارتفاعات شمالی نیز احتمال دارد بارش به صورت برف باشد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با نفوذ این سامانه بارشی در روز چهارشنبه و پنجشنبه افت دمای هشت درجه و از روز سه‌شنبه افزایش وزش باد در استان پیش‌بینی می‌شود.

عنایتی با بیان این که دمای هوای مشهد روز گذشته بین هشت تا ۲۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است افزود: دمای هوای مشهد امروز ظهر حداکثر به ۲۱ درجه سانتیگراد و امشب به ۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی اضافه کرد: قوچان با کمینه دمای هوای سه درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۲۴ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌ سبزوار با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.