۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
کد خبر: 976528

اسطوره باشگاه چلسی جدیدترین گزینه برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال کانادا است.

لمپارد؛ گزینه سرمربیگری تیم ملی کانادا

به گزارش قدس آنلاین، فرانک لمپارد که دو سال پس از آویختن کفش‌هایش در سال ۲۰۱۶ با پیراهن تیم نیویورک سیتی، وارد عرصه مربیگری شد و هدایت دربی‌کانتی را برعهده گرفت و در ادامه سرمربی تیم‌های چلسی و اورتون شد، حالا شانس مربیگری در رده ملی را دارد.

روزنامه «تلگراف» انگلیس در این باره گزارش داد؛ فرانک لمپارد ۴۵ ساله که در حال حاضر هدایت تیمی را بر عهده ندارد، گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال کانادا شده است. کانادا اخیراً دومین حضورش در مسابقات جام جهانی را با حضور در قطر ۲۰۲۲ تجربه کرد.

لمپارد که در دوران بازیگری‌اش برای تیم‌های چلسی و منچسترسیتی بازی کرده، در دور اول حضورش در چلسی به عنوان سرمربی آمار ۴۴ برد، ۱۷ تساوی و ۲۳ شکست را از خود در ۸۴ بازی برجای گذاشت. او سپس هدایت اورتون را در سال ۲۰۲۲ برعهده گرفت و در این تیم هم تنها یکسال دوام آورد.

این مربی انگلیسی در آخرین تجربه مربیگری‌اش در ماه آوریل به عنوان مربی موقت چلسی انتخاب و جانشین گراهام پاتر شد که البته دوره دوم او در این تیم خوب پیش نرفت و در ۱۱ بازی تنها یک پیروزی و ۲ تساوی را برای آبی‌پوشان لندنی به ارمغان آورد و در ۸ بازی هم شکست خوردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.