۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 976993

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از بررسی و تعیین تکلیف ۱۰ پلاک در اولین نشست کمیسیون رفع تداخل‌های استان در سال ۱۴۰۳ و تثبیت ۱۹۹۵ هکتار اراضی غیرملی (مستثنیات) خبر داد.

تثبیت ۱۹۹۵ هکتار اراضی غیرملی لرستان

به گزارش قدس انلاین، سیدعماد شاهرخی امروز (۲۱ فروردین‌ ماه) در جلسه کمیسیون رفع تداخل‌ها که در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: رفع تداخل اراضی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی در راستای حل مشکلات مربوط به اراضی کشاورزی و سنددار کردن اراضی است، این اقدامات در استان با جدیت تا تکمیل کار در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: با رفع تداخل اراضی، کشاورزان می‌توانند به راحتی از اراضی خود استفاده کنند و برای دریافت سند اقدام کنند. این امر به افزایش تولید محصولات کشاورزی و رونق اقتصادی استان کمک خواهد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی از طریق پیشبرد طرح حدنگاری و رفع تداخل‌ها، برکات و ثمرات زیادی دارد که از جمله آنها باید به تعیین تکلیف وضعیت مالکیت زمین‌های زراعی، کاهش پرونده برای رسیدگی به دستگاه قضایی، جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و پایداری فعالیت‌های کشاورزی اشاره کرد.

بهرام میر دریکوند، مدیر امور اراضی  لرستان نیز در این جلسه، گفت: در این کمیسیون ۱۰ پلاک از اراضی استان به مساحت بالغ بر ۶۱۱۸ هکتار مطرح و بررسی شد که در نهایت ۱۹۹۵ هکتار به‌عنوان اراضی غیرملی (مستثنیات) تثبیت شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.