امام جمعه بردسکن گفت: پیشرفت‌های نظام در بخش های مختلف دشمنی دشمنان را علیه نظام بیشتر کرده است.

پیشرفت‌های نظام در بخش های مختلف دشمنی دشمنان را علیه نظام بیشتر کرده است

به گزارش قدس خراسان، امام جمعه بردسکن در خطبه‌های این هفته تقدیر و تشکر از حضور با بصیرت و آگاهانه و باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر به دشمنی دشمنان علیه نظام از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود: پویایی و حرکت رو به جلوی نظام در حوزه‌های مختلف باعث شده است دشمنی دشمنان علیه نظام تداوم پیدا کند.

حجت الاسلام علی اصغر امینی، ایجاد ناامنی در مناطق مختلف کشور به ویژه در مناطق تلفیقی،ایجاد تفرقه،انزوای سیاسی و اقتصادی،شکست ایران متحد و یکپارچه،ناامید سازی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان،متوقف کردن حرکت توفنده ملت ایران و پیشرفت‌های رو به جلو، دشمن سازی ایران به جای اسرائیل برای کشورهای عربی و تغییر رفتار مردم را از مهمترین برنامه‌ها و اهداف دشمنان به ویژه استکبار جهانی علیه ایران اسلامی برشمرد.

وی عنوان کرد: اگر انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته تاکنون پیشرفت و دستاوردی نداشته بود دشمنی هم نداشت ولی امروز تمام تلاش دشمن بر این است که ایران اسلامی را از حرکت رو به جلو و پیشرفت باز بدارد و به طرق مختلف می‌خواهد ایران اسلامی نتواند به پویایی و پیشرفت‌های خود دست پیدا کند.

امام جمعه بردسکن عنوان کرد: بنا به فرموده شهید مطهری شیطان در ماه شوال  با برنامه‌ریزی به سراغ انسان می‌آید که می‌طلبد در مقابل  این برنامه‌ریزی‌ها انسان شیطان را شکست دهد.

وی ثمره و امتیاز ماه مبارک رمضان را تقوا دانست و بر تقویت آن نیز تاکید کرد و گفت: امروز نیز دشمنان ایران اسلامی می خواهند دستاوردها و پیشرفت‌های نظام را متوقف کنند که می‌طلبد مسئولان در مقابل حرکت‌های دشمنان طوری عمل کنند که آنها را زمین گیر و نتوانند به اهداف شوم خود علیه نظام دست پیدا کنند.

امینی از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و فراجا در برقراری نظم و امنیت در ماه مبارک رمضان به ویژه در روز جهانی قدس و عید سعید فطر در حوزه استحفاظی شهرستان بردسکن قدردانی کرد و از رانندگان خواست در هنگام رانندگی با توجه به وضعیت  نامناسب جاده‌های مواصلاتی شهرستان بردسکن با سرعت مطمئنه حرکت کنند که شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.