روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز فاش کرد کابینه صهیونیستی پس از عملیات تلافی‌جویانه ایران، پاسخ به این عملیات را از گزینه‌های خود خارج کرده است.

نیویورک‌تایمز: کابینه اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه به ایران را کنار گذاشته است

به گزارش قدس آنلاین روزنامه نیویورک تایمز امروز (یکشنبه) با انتشار گزارشی اعلام کرد که کابینه رژیم صهیونیستی در روز جاری واکنش مناسب به پاسخ تلافی‌جویانه ایران را بررسی خواهد کرد و گزینه حمله متقابل منتفی است.

منابع اسرائیلی خبر دادند که کابینه این رژیم عصر امروز نشستی برای بررسی گزینه‌های موجود برای واکنش به پاسخ تلافی‌جویانه ایران در عملیات «وعده صادق» برگزار می‌کند.

طبق این گزارش، در پی مکالمه تلفنی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا، گزینه پیشنهادی برخی اعضاء کابینه این رژیم برای حمله متقابل به خاک ایران منتفی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

جمهوری اسلامی ایران در ساعات اولیه بامداد یکشنبه (شب گذشته) با شلیک ۳۰۰ پرتابه پهپادی و موشکی از خاک ایران به خاک اسرائیل در عملیات «وعده صادق» پاسخ تنبیهی به حمله متجاوزانه رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را تحقق بخشید.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح این عملیات را پاسخ به عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزها عنوان کرد و خاطرنشان کرد که عبور از این خطوط قرمز برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نیست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه قصدی بر ادامه عملیات علیه اسرائیل نداریم افزود: ما این عملیات را منتج به نتیجه کامل می‌دانیم و این عملیات از نظر ما خاتمه یافته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.