عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین با تأکید بر اینکه توسعه صنایع دستی نیاز به بازاریابی مناسب دارد، گفت: بهترین صنایع دستی استان خراسان جنوبی شناسایی و در نمایشگاه‌های چین به نمایش گذاشته می‌شوند.

عرضه بهترین صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه چین

به گزارش قدس آنلاین، سیدرضا بابایی در حاشیه بازدید از محصولات صنایع دستی در سه قلعه اظهار داشت: بهترین صنایع دستی استان شناسایی و در نمایشگاه‌های چین به نمایش گذاشته و عرضه می‌شوند.

وی به همراه بخشدار سه قلعه و رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان صبح امروز ضمن بازدید از محصولات صنایع دستی شمسک سه قلعه با بیان اینکه همه صنایع دستی در شهرستان مورد ارزیابی و رصد قرار می‌گیرند افزود: خراسان جنوبی اولین مقصد برای بازدید است که منتخب بهترین محصولات تولیدی در استان در نمایشگاه‌های مناطق مسلمان و غیر مسلمان نشین کشور چین عرضه می‌شوند.

توسعه صنایع دستی نیاز به بازاریابی مناسب دارد

عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین، بازاریابی مناسب را در توسعه صادارات مهم دانست و گفت: صنایع دستی در توسعه پایدار و اشتغال‌زایی حائز اهمیت است که باید از طریق فضای مجازی و عرضه محصولات در فروشگاه‌ها برای بازدیدکنندگان و گردشگران به این حوزه توجه کرد که کمک شایانی برای توسعه در این حوزه خواهد بود.

بابایی با بیان اینکه هنرهای دستی دارای داستان و نمادهای تاریخی هستند که روایت‌گر بخشی از جهان هستی است، اظهار داشت: بهره‌وری از هنرها و به روزرسانی این هنرها مرتبط با نیازهای جامعه برای جلب سلیقه و ذائقه‌های مختلف نسل جدید باید طراحی و تولید شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.