۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
کد خبر: 983420

رئیس پلیس فتای خراسان رضوی گفت: باند جاعلان کارت بانکی و عاملان کلاهبرداری میلیونی در پوشش فروشنده در شهرستان مشهد متلاشی شد.

متلاشی شدن باند جاعلان کارت بانکی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ قرایی‌پور اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز میلیونی از حساب وی از طریق کارت بانکی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای خراسان رضوی افزود: کارآگاهان پلیس فتا در هنگام رسیدگی به این پرونده متوجه شکایت دیگر شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با این شیوه شدند.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با ردزنی های اطلاعاتی تبهکاران اسکیمری را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی قضایی کلاهبرداران را دستگیر کردند.

قرایی‌پور گفت: تبهکاران اسکیمری با شگرد فروش میوه‌های ارزان،به حساب بانکی شهروندان دستبرد می‌زدند.

رئیس پلیس فتای خراسان رضوی افزود: دقت و هوشیاری شهروندان مهمترین روش برای مهار و خنثی کردن طرح‌های کلاهبرداری است و از شهروندان انتظار داریم هنگام خرید، خودشان عملیات بانکی را انجام دهند و رمز کارت بانکی خود را در اختیار فروشندگان قرار ندهند.

وی گفت: شهروندان هنگام خرید باید مراقب باشند تا کارت بانکی آن‌ها در دستگاه‌های پنهان دیگری کپی نشود که تبهکاران دریک لحظه از آن استفاده می‌کنند.

قرایی پور افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک و اقدامات مجرمانه خلافکاران را با شماره ۰۹۶۳۸۰ به فوریت‌های سایبری پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.