رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در پیامی شهادت رئیس جمهور محبوب و خدوم، آیت‌الله رئیسی و همراهانش را به محضر امام عصر (عج)، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

آن شهید جمهور و سید محرومان با نیتی خدایی، مسیر خدمت به جامعه را روشن نمود

در این پیام تسلیت آمده است؛
«بسم الله الرّحمن الرّحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر وقوع سانحه سقوط بالگرد خادم‌الرضا (ع) و رئیس جمهور مردمی، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، در مسیر خدمت به مردم و اعتلاء و پیشرفت ایران اسلامی در شب ولادت معین‌الضعفاء، موجب تاسف و تاثر عمیق گردید. آن شهید جمهور و سید محرومان، با نیتی خدایی، مسیر خدمت به جامعه و سربلندی کشور را با همتی بی‌نظیر در پیش گرفته بود و بارقه‌ی امید را در دل آحاد مستضعفان روشن نموده بود.
محنت غم فراق رئیس جمهور محبوبمان و یاران همراهش، دکتر حسین امیر عبداللهیان، وزیر جهادی امور خارجه، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، امام جمعه مردمی و عارف تبریز، دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و قائم مقام سابق آستان قدس رضوی و سایرین سخت و سنگین است، اما مشیت الهی را می‌پذیریم و با تسلیت و تعزیت این مصیبت عظمی به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و خاندان مکرم و معظم ایشان، از آستان حضرت حق، علوّ درجات شهدای خدمت را مسألت می‌نماییم. 
حال که این حادثه تاسف‌بار بروز نموده، اساتید، کارکنان و دانشجویان حریم علمی عالم آل محمد(ص)، با تاسی از خادم‌الرضا (ع)، حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان، مسیر پیشرفت ایران قوی را محکم و استوار طی خواهند کرد و در راه خدمت به مردم از مجاهدت باز نخواهند ایستاد.»
دکتر مرتضی رجوعی
رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا علیه السلام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.