۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
کد خبر: 988908

نام گیورگی گولسیانی در فهرست نهایی تیم ملی گرجستان برای حضور در یورو ۲۰۲۴ به چشم می‌خورد.

مدافع پرسپولیس در یورو ۲۰۲۴

جام ملت‌های اروپا یا همان یورو ۲۰۲۴ قرار است از ۱۴ ژوئن (بیست‌وچهارم خردادماه) فعالیت خود را به میزبانی کشور آلمان آغاز کند و این رقابت‌ها تا ۱۳ جولای (بیست‌ودوم تیرماه) ادامه دارد. در میان ۲۶ تیم شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها، تیم ملی گرجستان تنها تیمی است که برای نخستین‌بار حضور در مسابقات یورو را تجربه می‌کند و دقایقی قبل، از فهرست نهایی بازیکنان این تیم برای حضور در یورو ۲۰۲۴ رسماً رونمایی شد.

ویلی سانیول، سرمربی فرانسوی تیم ملی گرجستان در شرایطی فهرست ۲۶ نفره تیم خود را برای حضور در یورو ۲۰۲۴ معرفی کرد که نام ستاره‌هایی چون خویچا کواراتسخلیا (ناپولی)، گیورگی مامارداشویلی (والنسیا) و گیورگس میکاتادزه (متس) در این فهرست به چشم می‌خورد و آن‌ها امیدوارند که بتوانند در نخستین حضورشان در یک تورنمنت بین‌المللی، کارنامه خوبی را از خود به جای بگذارند؛ آن‌هم در حالی‌که تیم ملی گرجستان با تیم‌های ملی پرتغال، ترکیه و جمهوری‌چک در گروه ششم رقابت‌ها حضور دارد.

ستاره گرجستانی امیدوار به طلسم‌شکنی تاریخی در یورو

سانیول برای چینش فهرست ۲۶ نفره خود یک تصمیم مهم گرفت و آن‌هم دعوت از گیورگی گولسیانی بود. مدافع باتجربه و ۳۳ساله پرسپولیس که در طول ۲ فصل اخیر یکی از مهره‌های تاثیرگذار و ارزشمند سرخ‌پوشان پایتخت بوده، در طول ۹ سال اخیر به صورت متناوب به اردوی ملی دعوت می‌شد اما حالا او مهم‌ترین دعوت‌نامه دوران فوتبالی خود را از تیم ملی دریافت کرده و یکی از ۲۶ مسافر به کشور آلمان است و این شانس را دارد تا در مسابقات یورو ۲۰۲۴ به میدان برود.

گولسیانی با وجود آنکه در عرصه باشگاهی کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته و به‌ویژه توانسته در تیم پرسپولیس درخشش چشمگیری داشته باشد، هنوز در عرصه ملی برای تیم ملی گرجستان به میدان نرفته و با وجود ۴ نوبت دعوت به اردوی ملی، او هیچ‌گاه نتوانسته برای تیم ملی کشورش بازی کند. گیورگی گولسیانی بعد از حضور در لیست ۲۶ نفره تیم ملی گرجستان برای حضور در یورو ۲۰۲۴، امید دارد که طلسم عدم حضورش در ترکیب تیم ملی کشورش در مسابقات یورو بشکند و بتواند برای نخستین‌بار با پیراهن تیم ملی گرجستان در یک مسابقه رسمی به میدان برود.

مدافع پرسپولیس در یورو 2024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.