مراسم هفتمین روز شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.

هفتم شهدای خدمت در ستاد ارتش برگزار شد/ فرمانده کل ارتش: ملت در انتخابات ریاست جمهوری در مقابل دشمنان می‌ایستد

به گزارش قدس آنلاین، مراسم هفتمین روز شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور و شهدای خدمت صبح امروز (یکشنبه) با حضور مقامات لشکری و کشوری در مسجد امام خمینی (ره) ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد.

در این مراسم، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر محمد محمودی معاون اجرایی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، سردار مرتضی صفاری معاون نظارت و ارزیابی میدانی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)، امیر دریادار مهدی خواجه‌امیری معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از همرزمان و خانواده شهدا حضور یافته‌اند.

 ملت در انتخابات ریاست جمهوری در مقابل دشمنان می‌ایستد

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در این مراسم اظهار داشت: این ملت بزرگ و این مردم قدرشناس از لحظه‌ای که خبر را شنیدند تمام احساسات و عواطف قلبی خودشان را به هر نحوی که توانستند برای ادای احترام به این عزیزان ابراز کردند و دنیا مبهوت بزرگی این ملت است.

وی افزود: علیرغم همه توطئه‌های رسانه‌ای که دشمنان داشتند تا بتوانند از این ضایعه، زخمی دیگر بر این ملت بزنند اما حضور میلیونی ملت مسلمان در تشییع این پیکرها نشان داد، ملت بزرگ ایران زنده و ایستاده است و با قدرت به پیش می‌رود.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: این ملت اولین بار نیست که از چنین موانعی عبور می‌کند. ملت بزرگ ایرن با وجود نعمت ولایت از این حادثه هم عبور خواهد کرد و یکبار دیگر خورشید درخشان انقلاب اسلامی در جهان پرتو نورانی خود را نمایان خواهد کرد.

سرلشکر موسوی گفت: ملت ایران از دل آتش‌ها همیشه سربلند بیرون آمده است؛ در روزهای آینده انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو خواهیم داشت و یکبار دیگر ملت ایران نشان می‌دهد که در مقابل دشمنان خواهد ایستاد و این به برکت صبوری و ایستادگی خانواده شهدا و خون شهدایی است که جان خود را نثار این کشور کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.