۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 989594

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ما لحظه‌ای در صیانت از مرزها و منافع جمهوری اسلامی ایران غفلت نکرده و با تمام توان حافظ تمامیت ارضی کشور هستیم.

حافظ تمامیت ارضی کشور با تمام توان هستیم

به گزارش قدس آنلاین، امیرسرتیپ علیرضا صباحی‌فرد به همراه امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از گروه پدافند هوایی شهید حبیبی تهران و سایت‌های موشکی و راداری این مواضع پدافندی بازدید کرد و توان عملیاتی و آمادگی دفاعی این یگان پدافندی را مورد بازدید قرار داد.

وی گفت: همانگونه که پدافند هوایی عملکردی درخشان در سال‌های دفاع مقدس داشته، امروز نیز نقش حیاتی در مراقبت از مرزهای ایران و تامین امنیت کشور ایفا می‌کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر ضرورت هوشیاری و حساسیت هر چه بیشتر در حفظ تمامیت ارضی کشور، افزود: لحظه‌ای در صیانت از مرزها و منافع جمهوری اسلامی که از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین بخش، خاک مقدس ایران است، غفلت نکرده و با تمام توان حافظ تمامیت ارضی کشور خواهیم بود.

سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی همواره در راستای افزایش قدرت دفاعی گام‌های اساسی برداشته است، اضافه کرد: طی سال‌های گذشته این نیرو دستاوردهای بومی متعددی را در حوزه دفاعی داشته و قابلیت‌ها و توانمندی‌های آفندی و پدافندی لازم را در درون خود ایجاد کرده است.

وی در ادامه درباره شهدای خدمت گفت: رئیس جمهور شهید و همراهان او در راه خدمت به کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و مزد خادمی مخلصانه خودشان را از خداوند متعال دریافت کردند و نام‌ و یاد آنان تا ابد جاودانه خواهد ماند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه از مجموعه مدیریت و کنترل شهید جودکی بازدید کرد و با اشاره به اینکه تجهیزات مورد استفاده در این نیرو همگی تولیدات داخلی و بومی هستند، ابراز خشنودی و آن را مایه افتخار کشور دانست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.