۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 989669

درحالی که مقامات رژیم صهیونیستی پس از حدود هشت ماه جنگ مدعی تضعیف توان مقاومت در نوار غزه هستند، منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) در دویست و سی و سومین روز از جنگ از حمله موشکی به «تل‌آویو» خبر دادند.

حمله موشکی مقاومت فلسطین به تل‌آویو

به گزارش قدس آنلاین، گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان تل‌آویو را با موشک هدف قرار دادیم.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای گزارش دادند که آژیرهای خطر در مناطق «کفار سابا»، «هرتزلیا» و «رعنانا» در شمال تل‌آویو به صدا درآمده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز در این باره اعلام کرد که حمله موشکی شدیدی از شهر رفح در جنوب نوار غزه به تل‌آویو در مرکز سرزمین‌های اشغالی انجام شد.

برخی منابع فلسطینی نیز از پرتاب بیش از ۱۰ موشک در این حمله خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: حدود ۱۲ موشک از رفح و از موضعی در نزدیکی استقرار نظامیان ما ما به تل‌آویو پرتاب شد.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» نیز در این باره گزارش داد که در نتیجه این حمله، صدای چند انفجار در تل‌آویو و مناطق آن شنیده شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز لحظه فرار شهرک نشینان در تل آویو را از ترس راکت های مقاومت فلسطین منتشر کردند

این موشک‌ها در حالی از داخل نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی پرتاب شده‌اند که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی از بین بردن قابلیت‌های موشکی مقاومت فلسطین در این باریکه است.

این حمله موشکی همچنین نشان می‌دهد که علی‌رغم گذشت ۲۳۳ روز از حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، اما مقاومت همچنان با قوت در حال وارد کردن ضربات به صهیونیست‌ها است.

گفتنی است؛ با گذشت حدود هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.