عباس محمدیان مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت ارشاد گفت: سامانه «نظارت مردمی بر تبلیغات» با هدف ساماندهی و ارتقای سلامت و قانونمداری فضاهای تبلیغاتی در سراسر کشور راهاندازی شد.
محمدیان با اشاره به اینکه این سامانه برای رفع چالش محدودیت ظرفیت نهادهای حاکمیتی برای اعمال نظارت و جلوگیری از سودجویی و تخلفات احتمالی افراد راهاندازی شده است، افزود: در چارچوب سیاستهای دولت سیزدهم و شهید رئیسی، توانستیم مردمیسازی را وارد عرصه نظارت کنیم و نظارت مردمی را به عنوان بازوی کمکی خودمان قرار دهیم.
مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت ارشاد در ادامه افزود : در این راستا با استفاده از ظرفیت پیامرسانهای داخلی، شناسه @NezaratBarTablighat را به این امر اختصاص دادهایم و شهروندان از سراسر کشور میتوانند با مراجعه به این سامانه تخلفات تبلیغاتی، نظرات، پیشنهادات، انتقادات و گزارشات خود را در بستر پیامرسان های رایج کشور به این شناسه ارسال کنند.
وی گفت : در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار گزارش دریافت کردهایم و گزارشها پس از بررسی توسط کارشناسان، جهت پیگیری به مراجع تخصصی انعکاس داده میشود.
۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶
کد خبر: 989728
از زمان راهاندازی سامانه مردمیسازی نظارت بر فضاهای تبلیغاتی کشور، بیش از ۱۲ هزار گزارش جهت پیگیری به مراجع تخصصی انعکاس داده شده است
نظر شما