از زمان راه‌اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضاهای تبلیغاتی کشور، بیش از ۱۲ هزار گزارش جهت پیگیری به مراجع تخصصی انعکاس داده شده است‌

نقش پررنگ مردم در نظارت بر تبلیغات کشور

عباس محمدیان مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد گفت: سامانه «نظارت مردمی بر تبلیغات» با هدف ساماندهی و ارتقای سلامت و قانون‌مداری فضاهای تبلیغاتی در سراسر کشور راه‌اندازی شد.
محمدیان با اشاره به اینکه این سامانه برای رفع چالش محدودیت ظرفیت نهادهای حاکمیتی برای اعمال نظارت و جلوگیری از سودجویی و تخلفات احتمالی افراد راه‌اندازی شده است، افزود: در چارچوب سیاست‌های دولت سیزدهم و شهید رئیسی، توانستیم مردمی‌سازی را وارد عرصه نظارت کنیم و نظارت مردمی را به عنوان بازوی کمکی خودمان قرار دهیم.
مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد در ادامه افزود : در این راستا با استفاده از ظرفیت پیام‌رسان‌های داخلی، شناسه @NezaratBarTablighat را به این امر اختصاص داده‌ایم و شهروندان از سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به این سامانه تخلفات تبلیغاتی، نظرات، پیشنهادات، انتقادات و گزارشات خود را در بستر پیام‌رسان های رایج کشور به این شناسه ارسال کنند.
وی گفت : در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار گزارش دریافت کرده‌ایم و گزارش‌ها پس از بررسی توسط کارشناسان، جهت پیگیری به مراجع تخصصی انعکاس داده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.