رییس مرکز شعر و موسیقی و سرود صداوسیما از ساخت نماهنگ و آثار موسیقایی برای شهدای خدمت خبر داد که تا چهلم این شهدا ادامه دارد.

ساخت نماهنگ شهدای خدمت تا چهلم ادامه دارد/ پخش در شبکه‌های سیما

نهادها، مراکز و مؤسسه‌های مختلف در این چند وقت قطعات موسیقایی و نماهنگ‌های مختلفی را برای شهدای خدمت تولید کرده اند. در صداوسیما هم مرکز شعر و موسیقی و سرود به صورت ویژه مأموریت دارد که به اقتضای چنین اتفاقات و زمان‌هایی به تولید آثار بپردازد که تا الان برخی از آثار این مرکز در شبکه‌های سیما هم پخش شده است.

علیرضا قزوه رئیس مرکز شعر و موسیقی و سرود صداوسیما درباره آثاری که در همین یک هفته به تولید رسیدند به خبرنگار مهر بیان کرد: مرکز موسیقی همیشه در هر اتفاقی باید سریع السیر اقداماتی را انجام دهد و این از وظایف و مأموریت‌های این مرکز است که با رویدادها پیش برود.

وی اضافه کرد: ما همان روز اول خبر رسمی اتفاق، ۲ قطعه موسیقایی آماده کردیم که یکی با نام «سیدابراهیم» بود که با آهنگسازی محمدرضاعقیلی و با صدای سید محسن حسینی ساخته شد. اثری هم به عنوان تک آهنگ «شهید جمهور» داشتیم که به خوانندگی محسن توسلی و با شعری از قاسم صرافان ساخته شد و در کل ۲ اثر در روز اول و سه اثر هم در روز دوم تولید شد.

رئیس مرکز شعر و موسیقی و سرود عنوان کرد: تا الان از معاونت استان‌های صداوسیما و دیگر بخش‌های تأمینی سازمان ۱۰ اثر به دست ما رسیده و به تناسب این سانحه تلخ تولید شده است که در همین ایام هم به پخش رسیدند. اینها غیر از سرودها و قطعاتی است که مرکز همچنان در نظر دارد تولید کند و تا الان به صورت مستقل پنج اثر را به صورت نماهنگ ساخته و عرضه کرده است که از شبکه‌های سیما پخش شده است.

قزوه درباره دیگر طرح‌ها و آثار برای شهادت رئیس جمهور و تیم همراه بیان کرد: ما تا چهلم شهدای خدمت در دستور کار داریم که همچنان قطعاتی را تولید کنیم و برای پخش به شبکه‌ها برسانیم.

وی درباره همکاری با خوانندگان برای این قطعه‌ها عنوان کرد: ما سراغ همه می‌رویم هرکسی که در این فضا خودش هم تمایل و علاقه داشته باشد. در همین چند وقت هم بخشی از این آثار از طرف خود خوانندگان اعلام آمادگی شده تا نسبت به ساخت و خوانندگی آن‌ها اقدام کنند.

قزوه در پایان درباره توفیق این آثار نیز بیان کرد: در میان آثاری که داشتیم کارهای امید معنوی و سیدمحسن حسینی بیشتر بازخورد گرفت و بهتر دیده شد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.