فارغ از کارنامه درخشان آقایان عبدی و مظفری که هردو جزو بهترینهای عرصه هنر بودهاند اما بهنظر میرسد همان تکجمله اردشیرخان کاظمی در فصل آخر «جوکر» برای پاسخ به این انتقادات کافی باشد؛ «خنداندن مردم، اینروزها سخت است»!
بله! یقیناً برنامهای مانند «جوکر» و امثالآن نهتنها سطح بالای کیفی ندارند بلکه به محملی برای تبلیغات پرطمطراق فلان بانک حاکمیتی یا برندهای خاص تبدیل شدهاند، ولیکن مهمتر از همه اینها چالش «خندان مردم» در این اوضاع نابسامان اقتصادی است.
ای کاش صداوسیما، صفحات مجازی و هر رسانهای که مدعیاست چهرهها نباید در هر برنامهای حاضر شوند و مردم را بخندانند، بگویند راهکارشان برای سرگرمی مردم در این روزهای سخت چیست؟
نظر شما