تحولات منطقه

۲۳ خرداد ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
کد مطلب: ۱۰۷۳۶۹۵

نخست وزیر انگلیس به حملات رژیم صهیونیستی به ایران واکنش نشان داد و تشدید تنش را به نفع احدی در منطقه ندانست.

واکنش لندن به حملات رژیم صهیونیستی به ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قدس؛ به نقل از النشره، کر استارمر نخست وزیر انگلیس به حمله رژیم صهیونیستی به ایران واکنش نشان داد.

وی خواستار خویشتنداری و بازگشت به راهکار دیپلماسی شد و حملات رژیم صهیونیستی را نگران کننده توصیف کرد!

نخست وزیر انگلیس گفت: اطلاعات درباره این حملات نگران کننده است و از همه طرفها می خواهیم که کوتاه بیایند و در راستای کاهش تنش به شکل فوری حرکت کنند. تنش به نفع احدی در منطقه نیست.

همچنین نخست وزیر انگلیس بیان کرد: ثبات در خاورمیانه باید در اولویت باشد و از همگان می خواهیم که در راستای کاهش تنش حرکت کنند.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی امروز حملات ددمنشانه به ایران انجام داد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha