به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در حالی که بانک سپه معتقد است که این اقدام برای جلوگیری از هرگونه اختلال در پرداختها و برای آرامش خاطر ذینفعان صورت گرفته ولی در عمل با برطرف نکردن ابهام در اینکه حقوق افراد به کدام بانک واریز شده است، موجب زحمت جمع کثیری از بازنشستگان و مستمری بگیران در کشور شده است.
اکثر شعب بانک های مختلف مثل ملی، ملت، کشاورزی و تجارت که حقوق مردم به آنها واریز شده شاهد مراجعه بازنشستگان سرگردانی هستند که دنبال نشانی از حقوق خود در این بانک ها می گردند، چون مشخص نیست که این ارقام برای افراد مختلف به کدام بانک واریز شده است.
در حالی که کشور در شرایط بحرانی جنگ قرار دارد، و سامانه های پیامکی بانکها نیز گاهی با اختلال مواجه هستند و افراد راهی جز مراجعه به شعب بانکهای اعلامی ندارند شاید اتخاذ تصمیم بهتر برای جلوگیری از رفت و آمدهای غیر ضرور این بود که برنامه ریزان با اطلاع رسانی دقیق درباره نحوه واریزی ها به مردم از سردرگمی افراد در این باره می کاستند. متولیان شبکه بانکی می توانند با استفاده از رسانه های جمعی چون رادیو یا پیام رسان های داخلی اطلاع سانی لازم را برای مخاطبان خویش داشته باشند.
نظر شما