تحولات منطقه

رئیس اداره محیط زیست شاهرود از دستگیری دو شکارچی در پارک تفریحی آبشار این شهر خبر داد و گفت: متاسفانه یک گوسفند وحشی ماده (میش) از منطقه شکار شد.

دستگیری ۲ شکارچی در پارک تفریحی آبشار شاهرود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی اکبر قربانلو با بیان اینکه دیروز در پی گزارش واصله طبیعت دوستان و عوامل حفاظت فیزیکی در پارک تفریحی آبشار شاهرود مبنی بر حضور شکارچی متخلف، موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابزار داشت: مشاهدات حاکی از تردد خودروی کوییک در ساعت خلوتی منطقه بوده است.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن مراسم نخل‌گردانی شاهرود روز یازدهم محرم اکثر مسیرها مسدود و خودرو مذکور با کنترل نا محسوس متوقف شد.

رئیس اداره محیط زیست شاهرود با بیان اینکه در بازرسی خودرو لاشه یک گوسفند وحشی ماده (میش) کشف شد، ابراز داشت: خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

قربانلو از دستگیری دو نفر با همکاری نیروی انتظامی خبر داد و در ادامه تصریح کرد: پرونده آن‌ها به مراجع قضائی شاهرود معرفی شده است.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم به محض مشاهده موارد مشکوک بلافاصله مراتب را گزارش دهند تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha